Reklamacio
Termékvisszaküldés és reklamáció
Amennyiben a termék kézbesítése vagy használata során bármilyen meghibásodás történt, írjon ügyfélszolgálatunknak az alábbi e-mail címre: reklamacio@gigamat.hu
Kérjük, ossza meg velünk, hogyan és hol történt a probléma, és mi megoldási javaslatot fogunk tenni.
Termékcsere
Kibontotta az új terméket, és kiderült, hogy sérült, annak ellenére, hogy a csomagolás sértetlen volt? Meghibásodott az új terméke a kézhezvételtől számított 30 napon belül? (Ez természetesen érvényes azokra a termékekre is, amelyek a garanciaidőn belül hibásodtak meg, és „azonnali cseregaranciával” kerültek megvásárlásra.)
Tájékoztassa cégünket! Ideális esetben a kézbesítéstől számított 48 órán belül, hogy a lehető leggyorsabban segíthessünk.
- Írjon e-mailt az alábbi címre: reklamacio@gigamat.hu
- Együtt megegyezünk a csere módjáról
- Futárt küldünk, aki elszállítja Öntől a visszaküldött terméket. Az új terméket futárral kézbesítjük, aki az új csomagokat szállítja ki.
Termékvisszaküldés - indoklás nélküli elállás
A webáruházunkban vásárolt termék nem felel meg az elvárásainak? Ebben az esetben lehetősége van a terméket indoklás nélkül visszaküldeni a törvényben előírt 14 napos határidőn belül a kézhezvétel dátumától számítva.
A csomagok visszaküldéséhez igénybe veheti a GLS futárszolgálatot az alábbi linken keresztül: https://ecsomag.hu/hu/csomagfeladas, ahol megadhatja a csomag átvételi címét, vagy leadhatja azt a legközelebbi GLS csomagpontban.
- Írjon e-mailt a rendelési szám feltüntetésével a reklamacio@gigamat.hu címre, jelezve, hogy a terméket a 14 napos határidőn belül kívánja visszaküldeni. Kérjük, adja meg bankszámlaszámát (IBAN) és a SWIFT-kódot, amelyre a visszaküldött termék vételárát szeretné visszakapni.
- Egyúttal küldje vissza a terméket az alábbi címre:
ESA Logistic – Gigamat.hu
U Špejcharu 514
252 67 Tuchoměřice, Cseh Köztársaság – CZ
Konec formuláře
FIGYELEM: Kérjük, helyezzen másolatot a szállítólevélről vagy számláról a csomagba, és tüntesse fel rajta azt a bankszámlaszámot, amelyre a visszaküldött termék vételárát szeretné visszakapni.
Termékvisszaküldés - sérült vagy hibás termék
- Írjon e-mailt a reklamacio@gigamat.hu címre a rendelési szám feltüntetésével, és röviden ismertesse a visszaküldés okát.
- Közösen megegyezünk a csere módjáról és a pótlás elküldéséről.
- Futárt küldünk, aki elszállítja Öntől a visszaküldött terméket. Az új terméket futárral kézbesítjük, aki az új csomagokat szállítja ki.
Amennyiben a reklamáció során a vásárló új termék kiszállítását vagy elállást kér, a csomagnak tartalmaznia kell a terméket minden tartozékával együtt, beleértve az esetleges ajándékokat is, amelyek az eredeti csomag részei voltak. Sérült termék visszaküldése esetén a hatályos jogszabályoknak megfelelően fenntartjuk a jogot a visszatérített összeg csökkentésére.
Hiányos csomag vagy tévesen kiszállított termék
Sajnáljuk, ha a csomagja hiányos volt, vagy a kiszállítás során termékcserére került sor. Kérjük, értesítsen minket a reklamacio@gigamat.hu címen a lehető leghamarabb a hiányzó termékről. Az esetet kivizsgáljuk, és gyors megoldást kínálunk.
ASIST kiterjesztett garancia
- A GIGAMAT lehetőséget kínál ügyfeleinek a garancia meghosszabbítására akár 60 hónapra. Ehhez az alábbi feltételek teljesítése szükséges:
- A törvényes garanciaidő lejárta előtt a terméket működőképes állapotban kell díjmentesen bevizsgáltatni az ASIST hivatalos szervizében.
- A működő terméket a vásárlástól számított 21 és 24 hónap között kell eljuttatni a szervizbe.
- A meghosszabbított garancia igénybevételéhez az eredeti, az eladó által hitelesített jótállási jegyet kell bemutatni. A jótállási jegynek olvashatóan tartalmaznia kell a vásárlás dátumát, a termék típusmegjelölését és a sorozatszámot. A jótállási jegy mellett az eredeti blokk/számla is szükséges.
- A terméket tiszta és teljes állapotban kell eljuttatni a szervizbe, beleértve minden tartozékot.
- A szervizelést követően a jótállási jegyben igazoljuk a kiterjesztett garanciát, amely 1-től 3 évig terjedhet, a termékhez biztosított ASIST kiterjesztett garancia függvényében.
- A termék szervizből való visszajuttatását a gyártó intézi a vásárló költségére.
- A GIGAMAT egyes termékekhez ASIST 3 éves (2+1) vagy 5 éves (2+3) garanciát kínálhat. A teljes kiterjesztett garancia tartalmazza a gyártó által biztosított alapgaranciát is, további garanciák nem adódnak hozzá.
Termékreklamáció
- Írjon nekünk e-mailt a reklamacio@gigamat.hu címre.
- Gondoskodunk a termék javításáról, cseréjéről, vagy visszatérítjük a vételárat.
Az ASIST és GARDENIUS elektromos és benzines szerszámokat a garanciaidő alatt közvetlenül a szerviz címére küldheti:
TOP Nářadí Jeseník, s.r.o. - Asist szerviz
Janáčkova 760/4
79001 Jeseník - Cseh Köztársaság – CZ
Kérjük, a csomaghoz csatolja a kitöltött reklamációs űrlapot, a szállítólevél vagy számla másolatát.